مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-05اقتصادي

50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه تأمین خواهد شد


سرپرست جهاد کشاورزی استان طی بازدید از مجموعه تولیدی مرغ مادر 13 هزار قطعه ای گفت: این شرکت در استان 50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه را تأمین می کند.

- طی بازدید از مجموعه تولیدی مرغ مادر 130 هزار قطعه ای عنوان شد 50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه تأمین خواهد شد ایسنا/اردبیل سرپرست جهاد کشاورزی استان طی بازدید از مجموعه تولیدی مرغ مادر 13 هزار قطعه ای گفت: این شرکت در استان 50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه را تأمین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نوبخت اژدری 14 آبان در بازدید از مجموعه تولیدی مرغ مادر 13 هزار قطعه ای در سرعین که با حضور باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین، عزیزی بخشدار و حاج نوری مدیرعامل شرکت انجام شد، ضمن اعلام این خبر افزود: دو پروژه مهم تولیدی در بخش صنعت طیور شهرستان سرعین امروز بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه مهم و نیمه تمام تولید مرغ مادر و گوشتی این شرکت در سالیان اخیر متوقف مانده بود، گفت: این طرح با ظرفیت تولید 130 هزار قطعه در سال، با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی 55 درصد تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه تأمین خواهد شد

50 درصد نیاز استان اردبیل و 8 درصد نیاز کشور به جوجه یکروزه تأمین خواهد شد