مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-21سياسي

مانور محدود طرح اضطراری در فرودگاه مشهد


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس با موفقیت کامل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی بنی پس از برگزاری مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهدمقدس اظهار کرد: تمرین محدود طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای سطح آمادگی ارگان های امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه مشهد در شرایط اضطراری امروز (30 آبان ماه) با موفقیت کامل انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی نوع حالت اضطراری و حادثه فرضی را خروج از باند پروازی پس از فرود عنوان کرد و افزود: یکی از روش های مدیریت بحران و جلوگیری از خسارات احتمالی و یا کاهش آن ها، تمرین های طرح اضطراری (دورمیزی، محدود و یا کامل) است؛ در واقع از این طریق وظایف ارگان ها و سازمان های مختلف، تمرین و ارزیابی شده و نواقص و مشکلات موجود شناسایی و برطرف می شود.

  امانی بنی خاطرنشان کرد: ارزیابی هماهنگی بین ارگان های شرکت کننده در تمرین، انجام اقدامات اصلاحی مورد نیاز، آشنایی افراد درگیر در حالت اضطراری با امکانات و تجهیزات و مسیرهای رفت و آمد، ارزیابی توانایی و آمادگی نیروهای تمام ارگان های درگیر، ارزیابی توانایی ها و تمرین وظایف تمام ارگان های ذیربط درهنگام بحران، آمادگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور محدود طرح اضطراری در فرودگاه مشهد

مانور محدود طرح اضطراری در فرودگاه مشهد