مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-05سياسي

ارزیابان یونسکو برای بررسی تله کابین تاق بستان به کرمانشاه می آیند


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: ارزیابان یونسکو به منظور بررسی و ارائه نظر نهایی در خصوص تاثیر اجرای پروژه تله کابین بر ثبت جهانی تاق بستان به کرمانشاه خواهند آمد.

- ارزیابان یونسکو برای بررسی تله کابین "تاق بستان" به کرمانشاه می آیند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: ارزیابان یونسکو به منظور بررسی و ارائه نظر نهایی در خصوص تاثیر اجرای پروژه تله کابین بر ثبت جهانی تاق بستان به کرمانشاه خواهند آمد.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سفر دو روز پیش رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و رییس پژوهشکده باستان شناسی وزارت میراث فرهنگی به کرمانشاه، اظهارکرد: یکی از مسائلی که در این سفر مورد بررسی قرار گرفت، مسئله تله کابین تاق بستان بود.

وی افزود: در این راستا با حضور شهردار بازدیدی از محل تله کابین داشتیم و شهردار به عنوان متولی پروژه و ما نیز به عنوان متولی میراث فرهنگی استان نظرات خود را در خصوص اجرای این پروژه به مسئولین وزارت میراث اعلام کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: مسئولین وزارتخانه تاکید دارند اجرای پروژه تله کابین نباید به حریم منظری تاق بستان خدشه ای وارد کند و یا مانع ثبت جهانی شدن آن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابان یونسکو برای بررسی تله کابین تاق بستان به کرمانشاه می آیند

ارزیابان یونسکو برای بررسی تله کابین تاق بستان به کرمانشاه می آیند