مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:202023-10-26سياسي

صهیونیست ها توان حمله زمینی به فلسطین را ندارند


جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: چون صهیونیست ها توان حمله زمینی به فلسطین را ندارند مردم، زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی را بمباران می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: چون صهیونیست ها توان حمله زمینی به فلسطین را ندارند مردم، زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی را بمباران می کنند.

سردار علی اکبر افراسیابی، چهارم آبانماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه که در محل دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در داخل مرزهای فلسطین اشغالی شاهد تدابیر و افکار امام (ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در هر نقطه جهان که نگاه بیندازیم افکار و اندیشه های امامین انقلاب را مشاهده می کنیم که نه تنها ملت ایران را سرافراز کرده بلکه دیگر ملت ها را به خروش وا داشته است.

سردار افراسیابی با بیان رشادت های رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی که ضربه بزرگی به صهیونیست ها وارد کرده است، گفت: صهیونیست ها چون توان حمله زمینی را ندارند از شدت خشم مردم، زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی را بمباران می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور هست، اما ملت ما یک ملت واحد است و در این ملت وحدت شکنی، خودبینی و تشکیک و دو دلی وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها توان حمله زمینی به فلسطین را ندارند

صهیونیست ها توان حمله زمینی به فلسطین را ندارند