مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-07سياسي

میزبانی کرمان از 28 «شهید گمنام» در ایام فاطمیه


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از میزبانی و تشییع 28 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه شنبه 16 آبان ماه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اعتبارات و برنامه های متعدد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: ساماندهی و اطلاع رسانی مناسب این برنامه ها به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه اعتبارات و برنامه ها در حوزه ایثار و شهادت در مدارس، دانشگاه ها، جمع های کوچک و غیره برای رضای خداوند و دینی است که شهدا به گردن ما دارند، پس باید ساماندهی و اطلاع رسانی مناسب نیز داشته باشیم.

استاندار کرمان به تدوین نقش ادارات و سازمان ها در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در خصوص چاپ کتاب شهدای ارگان ها و دستگاه های اجرایی و ساخت فیلم دفاع مقدس باید ساختاری تعریف و به ادارات اعلام شود.

محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر 280 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه گفت: استان کرمان درخواست میزبانی از 28 شهید گمنام را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در 28 نقطه از استان تشییع و تدفین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمان از 28 «شهید گمنام» در ایام فاطمیه

میزبانی کرمان از 28 «شهید گمنام» در ایام فاطمیه