مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-08اقتصادي

همایش ابن حسام خوسفی برگزار می شود


فرماندار خوسف از برگزاری همایش ابن حسام خوسفی به همت جهاد دانشگاهی استان و فرمانداری خوسف در اولین هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف از برگزاری همایش ابن حسام خوسفی به همت جهاد دانشگاهی استان و فرمانداری خوسف در اولین هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.

سید علی حسینی امروز (17 آبان ماه) در بازدید تور خبری استان از بافت تاریخی خوسف، دیار چهار فصل گردشگری به مناسبت هفته فرهنگی خوسف اظهار کرد: خوسف سرزمین فزصت ها در حوزه گردشگری، صنعتی، معدنی، مذهبی و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه خوسف منطقه استراتژیک به سمت رشد اقتصادی و اصلی ترین محور و تولید ناخالص ملی هست و خواهد بود، افزود: زیرساخت ها در دولت سیزدهم در راستای توسعه در حال انجام است، همچنین جذب سرمایه گذار، پرداخت تسهیلات، تزریق سرمایه در گردش به عنوان فرمول های اقتصادی در دستور مار است.

وی به داشته های خوسف اشاره کرد و گفت: مهمترین داشته این منطقه ظرفیت های طبیعی، معدنی و زیرساخت ها نیست بلکه امید در دل مردم، اعتماد به نفس، هدف داشتن و خود باوری است که باید تجلی پیدا کند، لذا اولین قدم توسعه؛ در هویت یک منطقه خلاصه می شود، نمی توانیم امید را جدا از قومیت و فرهنگ عامه مردم بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ابن حسام خوسفی برگزار می شود

همایش ابن حسام خوسفی برگزار می شود