مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:552023-11-14سياسي

نیروی انتظامی هر 4 روز یکبار شهیدی تقدیم امنیت کرده است


فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون 55 شهید تقدیم کرده، گفت: یعنی هر چهار روز مجموعه انتظامی یک شهید تقدیم امنیت کشور کرده و این حاوی پیام مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، سردار یحیی الهی عصر امروز مراسم تشییع شهید ایوب رومیانی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی که در مسیر شهدا حرکت کند، مجاهدان فی سبیل الله هستند، عنوان کرد: در قرآن به جایگاه و وصف شهدا اشاره شده است، خدا به شهدا نظر دارد و به آنها عزت و توفیق عطا کرده است.

وی با اینکه شهدا نظر کرده خداوند هستند و بالاترین رزق خدا به زمندگان شهادت است، گفت: خداوند صفت شفاعت را به شهدا عطا کرده است، شهدا بالاترین مزد را از خداوند گرفته اند.

 فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون 55 شهید تقدیم کرده است، افزود: یعنی هر چهار روز مجموعه انتظامی یک شهید تقدیم امنیت کشور کرده و این حاوی پیام مهمی است.

الهی گفت: تقدیم شهدای انتظامی نشان می دهد که این مجموعه پویا و در حال حرکت است و در راستای ماموریت های خود سر از پا نمی شناسند، مجموعه نیروی انتظامی خادمی به مردم را بدون منت پذیرفته و در این مسیر از جان خود هم می گذرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی هر 4 روز یکبار شهیدی تقدیم امنیت کرده است

نیروی انتظامی هر 4 روز یکبار شهیدی تقدیم امنیت کرده است