مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-14بين الملل

معترضان یهودی کنسولگری رژیم صهیونیستی در شیکاگو را مسدود کردند


صدها تن از تظاهرکنندگان یهودی مخالف رژیم صهیونیستی و حامیانشان در محل یک ایستگاه قطار مهم در مرکز شهر شیکاگو تجمع و ورودی کنسولگری این رژیم در این شهر را مسدود کردند و خواستار پشتیبانی دولت واشنگتن از برقرای آتش بس در غزه شدند.

- صدها تن از تظاهرکنندگان یهودی مخالف رژیم صهیونیستی و حامیانشان در محل یک ایستگاه قطار مهم در مرکز شهر شیکاگو تجمع و ورودی کنسولگری این رژیم در این شهر را مسدود کردند و خواستار پشتیبانی دولت واشنگتن از برقرای آتش بس در غزه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان دهندگان این تجمع گفتند، صدها تن از این یهودیان از ایالات غرب میانه آمریکا از جمله آیووا، میسوری، مینسوتا، میشیگان، ایندیانا، ویسکانسین و ایلینوی و متحدانشان به منظور شرکت در این تظاهرات به شیکاگو سفر کردند.

کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر شیکاگو به ایستگاه قطار مرکز حمل و نقل اوجیلوی متصل است.

سازمانهای یهودی مخالف رژیم صهیونیستی شامل Jewish Voice for Peace، IfNotNow و Never Again Action سازماندهنده این تظاهرات بودند.

بن لوربر، یکی از سازماندهندگان این تظاهرات اظهار کرد، بیش از 100 معترض که پله برقی های متصل کننده ایستگاه به ورودی کنسولگری رژیم صهیونیستی را مسدود کرده بودند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان یهودی کنسولگری رژیم صهیونیستی در شیکاگو را مسدود کردند

معترضان یهودی کنسولگری رژیم صهیونیستی در شیکاگو را مسدود کردند