مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-31بين الملل

طعنه سخنگوی القسام به نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیست


سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام ضمن تمسخر نخست وزیر صهیونیستی درباره ادعای آزادی یکی از اسرای اسراییلی، گفت که وی برای آزادی کل اسرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،   ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- تأکید کرد که رژیم صهیونیستی برای ترمیم وجهه خود، به دنبال کوچاندن اجباری مردم فلسطین و نابودی این کشور است.

ابوعبیده با اشاره به اینکه تا کنون، با خمپاره های یاسین-105، 22 خودروی نظامی اسراییلی منهدم شده است، گفت: نیروهای ما چند عملیات نفوذ انجام دادند و نیروهای دشمن را دور زدند و موفق شدند شماری از آنان را از پای درآورند.

وی با بیان اینکه در عملیات کنونی، نیروی دریایی مقاومت برای نخستین بار از اژدر العاصف استفاده کرده است، تصریح کرد: غزه، گورستان دشمن خواهد بود.

این جنگ را سرآغازی برای جنگ آزادسازی [فلسطین] و اخراج اسراییل می دانیم.

خبرگزاری شهاب به نقل از ابوعبیده گزارش داد: روایت دشمن را درباره آزادسازی یکی از اسرای خود از غزه شنیدیم، ولی تکذیب می کنیم که دشمن توانسته باشد به هیچ اسیری که نزد القسام باشد، دست پیدا کرده باشد.

ابوعبیده با کنایه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیستی هم گفت: اگر نتانیاهوی شکست خورده، بعد از یک ماه جنگ، به آزاد کردن یک اسیر افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه سخنگوی القسام به نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیست

طعنه سخنگوی القسام به نتانیاهو درباره آزادی اسرای صهیونیست