مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-03بين الملل

هنر، زبان بین المللی برای انعکاس مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونسیتی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هنر، صدا و زبان بین المللی است و در این میان هنرهای تجسمی تاثیر فوری و زیادی بر مخاطب دارد از این رو هنرمندان در راستای اهداف انسانی در به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و فلسطین و نیز جنایات رژیم صهیونسیتی .

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هنر، صدا و زبان بین المللی است و در این میان هنرهای تجسمی تاثیر فوری و زیادی بر مخاطب دارد از این رو هنرمندان در راستای اهداف انسانی در به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و فلسطین و نیز جنایات رژیم صهیونسیتی به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (11 آبان ماه) در اختتامیه جشنواره زیتون زخم خورده با بیان اینکه این روزها ایفای نقش و انجام وظیفه انسانی در قبال جنایات غزه بیش از گذشته ضروری است افزود: هم اکنون شاهد بی قراری وجدان ها و فطرت های پاک در سرتاسر دنیا در میان ملت های مختلف به ویژه ملت ایران هستیم و هر فردی متناسب با امکانات، استعداد و اقتضائات خود در صدد انجام کاری برای مردم غزه است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بی سابقه ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را شاهد هستیم، ادامه داد: این اتفاقات با پشتیبانی نظام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر، زبان بین المللی برای انعکاس مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونسیتی

هنر، زبان بین المللی برای انعکاس مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم صهیونسیتی