مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-25سياسي

اطلاع رسانی و تعامل با رسانه، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز است


یکی از معیارهای شاخص ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز، اطلاع رسانی دقیق از پروژه های عمرانی و تعامل مطلوب با رسانه ها است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز اظهار کرد: یکی از معیارهای شاخص ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز، اطلاع رسانی دقیق از پروژه های عمرانی و تعامل مطلوب با رسانه ها است.

یعقوب هوشیار در جلسه مدیران شهرداری ضمن اعلام این مطل، اعلام کرد: پنجمین و آخرین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق دهگانه، از یازدهم آبان سال جاری آغاز و اولین قرار از پنجمین دور نیز در شهرداری منطقه یک برگزار می شود.

وی افزود: بررسی تمامی مصوبات اجرا شده قرارهای خدمت شهرداری تبریز در چهار دور قبلی، بررسی مشکلات برطرف نشده شهروندان در ملاقات های مردمی چهار دور قبلی و هم چنین مصوباتی که به هر دلیلی اجرایی نشده اند، از آیتم های ویژه پنجمین دور از قرارهای خدمت شهرداری تبریز در مناطق است.

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شهرداران نواحی مناطق در دور پنجم قرارهای خدمت، یادآوری کرد: شهرداران مناطق دهگانه در تمامی قرارهای خدمت دور پنجم حضور خواهند داشت.

هوشیار با اشاره به ضرورت تعامل مطلوب مدیران شهرداری تبریز با رسانه ها و اطلاع رسانی دقیق و ارائه گزارش عملکرد پروژه های عمرانی به اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: تعامل با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی و تعامل با رسانه، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز است

اطلاع رسانی و تعامل با رسانه، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری تبریز است