مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-20سياسي

جهادتبیین و امیدآفرینی محور اصلی برنامه های هفته بسیج


جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه های محوری هفته بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبعلی اصغری صبح امروز در جلسه جهاد تبیین شهرستان بیله سوار به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بیله سوار اشاره و اظهار کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه های محوری هفته بسیج است و کارگروه جهاد تبیین در شهرستان ایجاددمی شود و با ایجاد این کارگروه در حوزه های مختلف نقش جهادتبیین در بین اقشار مختلف مردم پر رنگ تر خواهد شد.

وی افزود: بسیجی به عنوان یگ الگو در سراسر دنیا برای کار مردمی شناخته شده و امروز تمام ظرفیت ها در محور مقاومت برگرفته از الگویی مانند بسیج فعالیت می کنند.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: بسیج در طی این سال ها با ظرفیت مردم به انقلاب خدمت کرده و در حوزه های دفاعی امنیتی، رفاهی، اجتماعی، اعتقاد، معرفتی، بصیرتی و علمی به خدمت رسانی و کمک رسانی به مردم پرداخته و در تمام این عرصه ها بسیج نقش آفرینی کرده و خوش درخشیده است.

اصغری با تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان شهرستان بیله سوار به ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و مناطق روستایی و عشایری شهرستان در حمایت از مردم غزه گفت: مردم در حرکتی هماهنگ و گسترده با برگزاری راهپیمایی پرشور و انقلابی، ضمن اعلام حمایت قاطع از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادتبیین و امیدآفرینی محور اصلی برنامه های هفته بسیج

جهادتبیین و امیدآفرینی محور اصلی برنامه های هفته بسیج