مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-14سياسي

نقش نهاد رهبری در تربیت فرهنگی و دینی دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی رییس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معارفه حجت الاسلام روح اله رجبی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر با حضور حجت الاسلام مصطفی .

- رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تربیت فرهنگی و دینی دانشجویان از برنامه های مهمی است که نهاد رهبری در دانشگاه ها در کنار سایر وظایف خود بر آن اهتمام دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم حجت الاسلام سید مهدی میراحمدی رییس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و معارفه حجت الاسلام روح اله رجبی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امیرکبیر با حضور حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

نقش اصلی دانشگاه ها تربیت افراد متعهد برای خدمت به نظام و کشور استعلیرضا رهایی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: یکی از اهداف آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی، تربیت متخصصان معتقد و ملتزم به مبانی نظام و کشوراست.

وی ادامه داد: همکاران ما بعد از انقلاب اسلامی فعالیت های زیادی در جهت ارتقای علمی دانشگاه ها داشتند، اما از آنجا که نقش اصلی دانشگاه ها تربیت افراد متعهد برای خدمت به نظام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نهاد رهبری در تربیت فرهنگی و دینی دانشجویان

نقش نهاد رهبری در تربیت فرهنگی و دینی دانشجویان