مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-31سياسي

ابتکاری جدید برای تبلیغات انتخاباتی مجلس


سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که یک هزار و 218 هیأت اجرایی اصلی و فرعی در سراسر کشور تشکیل شده و به آغاز فعالیت پرداخته اند که این هیات ها هم اکنون مشغول بررسی صلاحیت ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در همایش توجیهی - آموزشی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مدیران دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان ها و مدیران انتخاباتی استانداری ها از طریق تماس تصویری با محل برگزاری همایش در تهران که امین الله زمانی مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان و محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و سخنگوی ستاد انتخابات حاضر بودند، ارتباط داشتند.

زمانی در ابتدای این نشست با اشاره به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این قانون به بهره مندی عادلانه و برابر نامزدهای انتخاباتی از امکانات عمومی برای تبلیغات اشاره و پیش بینی شده تا در هر استان، هیات (کارگروه) بررسی تبلیغات شکل بگیرد.

اشاره مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان به ماده 81 قانون انتخابات مجلس بود که در آن آمده است: به منظور ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی و نیز تضمین بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی، هیات استانی بررسی تبلیغات در هر استان یک هفته پس از پایان ثبت نام داوطلبان زیر نظر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکاری جدید برای تبلیغات انتخاباتی مجلس

ابتکاری جدید برای تبلیغات انتخاباتی مجلس