مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-19بين الملل

افشای پروژه مخفی دولت انگلیس برای سرکوب منتقدان


دست کم 15 نهاد دولتی انگلیس در شبکه های اجتماعی و اینترنت کارشناسان و صاحب نظران را تحت کنترل دارند تا با شناسایی منتقدان، به آن ها اجازه سخنرانی در رویدادهایی که با بودجه دولتی برگزار می شود را ندهند.

- دست کم 15 نهاد دولتی انگلیس در شبکه های اجتماعی و اینترنت کارشناسان و صاحب نظران را تحت کنترل دارند تا با شناسایی منتقدان، به آن ها اجازه سخنرانی در رویدادهایی که با بودجه دولتی برگزار می شود را ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات دولتی انگلیس دستور دارند که با دقت از خط مشی اعلام شده به آنان در مواجهه با سخنران های منتقد دولت پیروی کرده و درباره هر یک از این منتقدها پرونده ای مخفی تشکیل دهند.

در گزارش روزنامه آبزِروِر آمده است که این پرونده سازی ها عمدتاً شامل جست وجو در حساب های کاربری افراد در فضای مجازی مانند ایکس (توییتر سابق)، فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین است.

در ادامه این فرایند، کارکنان دولتی انگلیس وظیفه دارند که نام این افراد را به همراه کلیدواژه های مشخصی مانند انتقاد از دولت یا نخست وزیر در گوگل جست وجو کرده و نتایج 10 صفحه نخست یا سه تا پنج سال گذشته را بررسی کنند! وزارت آموزش انگلیس که به گزارش سایت قطره و به نقل ازآبزرور در این طرح جمع آوری اطلاعات حضور داشته، در سال گذشته میلادی اساساً نقش خود را منکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پروژه مخفی دولت انگلیس برای سرکوب منتقدان

افشای پروژه مخفی دولت انگلیس برای سرکوب منتقدان