مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-11دانش

حمایت از علم و پژوهشگران سنگ بنای توسعه علمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکرم قدیمی، رییس انجمن ترویج علم  در مراسم گرامیداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه و افتتاحیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان کشور در محل آسمان نمای گنبد مینا برگزار شد، - رییس انجمن ترویج علم گفت: در جهان امروز، حمایت از علم و پژوهشگران سنگ بنای توسعه علمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکرم قدیمی، رییس انجمن ترویج علم  در مراسم گرامیداشت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه و افتتاحیه دوازدهمین رویداد هفته ترویج علم ایران که با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان کشور در محل آسمان نمای گنبد مینا برگزار شد، گفت: امسال دوازدهمین سالی است که به مناسبت هفته ترویج علم و بزرگداشت روز جهانی علم در خدمت توسعه و صلح گرد هم می­ آییم و این روز را به امید و آرزوی سالی بهتر برای جهانیان ارج می نهیم.

وی افزود: امسال در حالی این روز را گرامی می­ داریم که افراد بی گناه زیادی در غزه جان خود را از دست داده و یا در بدترین شرایط انسانی و در بیم و امید زنده ماندن روز های وحشتناکی را سپری می­ کنند.

قدیمی ادامه داد: به نظر می رسد علم نتوانسته است صلح و توسعه را برای همگان به ارمغان بیاورد یا شاید ما انسان ها نخواستیم علم مسئولیت اصلی و بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از علم و پژوهشگران سنگ بنای توسعه علمی است

حمایت از علم و پژوهشگران سنگ بنای توسعه علمی است