مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 23:152023-11-07سياسي

تصویب توسعه حوزه ماموریت شورای عالی جوانان به حوزه نوجوانان


اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور رییس جمهور برای توسعه ماموریت شورای عالی جوانان را که در دیدار روز سه شنبه 9 آبان با جمعی از نوجوانان مطرح شد، - اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور رییس جمهور برای توسعه ماموریت شورای عالی جوانان را که در دیدار روز سه شنبه 9 آبان با جمعی از نوجوانان مطرح شد، مورد بررسی و تصویب قرار دادند، تا از این پس این شورای عالی مسائل جوانان و نوجوانان را توأمان پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر امروز سه شنبه که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، دستور رییس جمهور برای توسعه ماموریت شورای عالی جوانان را که در دیدار روز سه شنبه 9 آبان با جمعی از نوجوانان مطرح شد، مورد بررسی و تصویب قرار داد.

بر این اساس، اساسنامه شورای عالی جوانان مطابق با مصوبه جدید اصلاح و برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد تا از این پس این شورای عالی مسائل جوانان و نوجوانان را توأمان پیگیری کند.

در ادامه پیشنهاد رییس فرهنگستان علوم درباره ریاست این مجموعه بر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، طرح و اعضا با توجه به تغییرات اخیر و رشد کمی و کیفی مطلوب فعالیت های فرهنگستان علوم، با ریاست فرهنگستان علوم بر این هیئت موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب توسعه حوزه ماموریت شورای عالی جوانان به حوزه نوجوانان

تصویب توسعه حوزه ماموریت شورای عالی جوانان به حوزه نوجوانان