مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-20سياسي

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد


جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: 100 برنامه برای هفته بسیج در فیروزآباد تدارک دیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، سرهنگ مجتبی دهقان عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: پس از قطع دست استکبار جهانی از ایران اسلامی، فتنه های آنها چندین برابر شد به همین دلیل امام راحل(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که چهل و چهار سال از تشکیل بسیج می گذرد.

وی افزود: در طول این چهل و چهار سال، بسیج به عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره گیری از این تفکر مشکلات را حل و فصل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: پس از چهل و چهار سال از تشکیل بسیج شاهد شکل گیری این تفکر در خارج از مرزها هستیم و شکست داعش در منطقه نتیجه همین تفکر بسیجی بود.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: یکی دیگر از نمادهای ظهور بسیج در خارج از مرزها تفکر آزادی خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که طی این ایام در همه کشورهای جهان شاهد این مهم هستیم که این تفکر فرامرزی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، بسیج را مختص همه قشرها، زمان ها و مکان ها دانست و گفت: در جهت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد