مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-17سياسي

کمیسیون اقتصادی هفته آینده ایرادات لایحه ساماندهی تجارت مرزی را بررسی می کند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه ساماندهی تجارت مرزی (ملوانی و کولبری) در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه ساماندهی تجارت مرزی (ملوانی و کولبری) در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات انجام شده توسط کمیسیون اقتصادی گفت: مجلس یازدهم اقدامات خوبی در حوزه های قانون گذاری در ارتباط با بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم انجام داده و امیدواریم آثار ناشی از این اقدامات بتواند در کوتاه مدت در حوزه میدانی و عملیاتی قابل رویت باشد و در بلندمدت نیز در شاخص های کلان اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه ساماندهی تجارت مرزی (ملوانی و کولبری) گفت: دولت این لایحه را به مجلس تقدیم کرد که کمیسیون اقتصادی تغییراتی را در آن اعمال کرد که می تواند اتفاقات بسیار مثبتی را در استانهای مرزی به ویژه در استان های مرزی دریایی فراهم کرده و معیشت ملوانان و معیشت فعالان اقتصادی منطقه را تحت تاثیر قرار دهد همچنین ساختار رسمی برای فعالیت های تجارت مرزی در کشور فراهم کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اقتصادی هفته آینده ایرادات لایحه ساماندهی تجارت مرزی را بررسی می کند

کمیسیون اقتصادی هفته آینده ایرادات لایحه ساماندهی تجارت مرزی را بررسی می کند