مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-30سياسي

لزوم بسیج تمامی امکانات برای متعادل کردن زندگی مردم در مسکن مهر


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم استفاده از تمامی امکانات شهرداری و دستگاه های اجرایی برای ایجاد رفاه و متعادل کردن شرایط زندگی مردم در سایت مسکن مهر کمالوند تاکید کرد.

-  جلسه پیگیری مصوبات ساماندهی سایت مسکن مهر کمالوند خرم آباد به ریاست احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور نماینده دادستان، دستگاه های اجرایی و عوامل شهرداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم استفاده و بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های شهرداری و دستگاه های اجرایی استان به منظور ارائه خدمات شهری، ایجاد رفاه و متعادل کردن شرایط زندگی مردم تاکید کرد.

  وی در ادامه با بیان اینکه مسکن مهر از جمله پروژه های اداره راه و شهرسازی محسوب می شود، افزود: با توجه به اینکه شهرداری ها متولی نگهداری شهر هستند، به منظور ایجاد زیرساخت ها و ارائه خدمات شهری طی تفاهم نامه ای این سایت به شهرداری واگذار شد که امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی شرایط زندگی مردم را در این سایت متعادل شود.

در این جلسه مصوبات جلسه ساماندهی سایت مسکن مهر کمالوند که شامل ایجاد زیرساخت های شهری و خدمات رسانی شهرداری می شود، مطرح و پس از بررسی و پیگیری دستورات لازم اتخاذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج تمامی امکانات برای متعادل کردن زندگی مردم در مسکن مهر

لزوم بسیج تمامی امکانات برای متعادل کردن زندگی مردم در مسکن مهر