مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-15بين الملل

نتانیاهو روی صندلی محاکمه کاراجیچ می نشیند؟


به اذعان آحاد حقوق دان های بین المللی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت و نسل کشی شده است و با راداون کاراجیچ رهبر سابق صربها قابل قیاس بلکه از توحش بیشتری نیز برخوردار است.

- باشگاه خبری توانا: سال 2019 دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایات جنگی در لاهه رادوان کاراجیچ رهبر سابق صرب ها را بابت جرم جنایت علیه بشریت و نسل کشی علیه مسلمانان بوسنی که بیش از 30 هزار نفر قربانی در پی داشته است،به حبس ابد محکوم کرد.

جنایت ها سال 1990 کاراجیچ علیه مردم مسلمان بوسنی گویا آخرین جنایت علیه بشریت به دست حکومتی نژادپرست نبوده و جهان 33 سال بعد در سال 2023 در جغرافیایی دیگر با همان تفکر در غزه شاهد جنایت علیه بشریت توسط رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو به عنوان عامل و آمر این رژیم هستند.

در تعریف جنایات علیه بشریت آمده است که این جنایات توسط دولت و سایر سازمان هایی که دسترسی به قدرت سیاسی دارند، طراحی می شود و فرد مرتکب به عنوان بخشی از حکومت مرتکب آن می شود از جمله جنایات علیه بشریت می توان قتل، به بردگی گرفتن، محبوس کردن، شکنجه، خشونت های جنسی، ناپدید کردن اجباری اشخاص و اعمال غیر انسانی مشابه را نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو روی صندلی محاکمه کاراجیچ می نشیند؟

نتانیاهو روی صندلی محاکمه کاراجیچ می نشیند؟