مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-19سياسي

بنیاد علمی «ابن حسام» خوسفی راه اندازی شود


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور گفت: با جهان بینی از لایه های اشعار او می توان بهره مند شد و اندیشه اسلامی را با جریان نو رسته او بسط داد، برای راه اندازی بنیاد علمی ابن حسام باید همه دستگاه های فرهنگی، - علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور امروز در جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی و در هفته فرهنگی خوسف  اظهارداشت: یکی از دغدغه های رهبری توجه و تاکید بر اقدامات فرهنگی دستگاه ها و برون داد جمعی نهادها برای اثر بخشی فعالیت های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابن حسام خوسفی تقاطعی فرخنده و مبارک است افزود: امروز عرصه و میدان حق و باطل، استکبار و ایمان است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور افزود: یکی از سیاست های جهاد دانشگاهی معرفی مفاخر و مشاهیر است.

ابن حسام حافظ عمیق، وفادار به آیین و ذخیره فرهنگی ایران زمین بوده و نیاز است همه دستگاه های متولی به دور از نگاه بخشی به این سرمایه عظیم جامعه شیعه و اسلامی بپردازند.

کلانتر مهرجردی با اشاره به فاصله 500 ساله این نسل با ابن حسام تاکید کرد: با جهان بینی از لایه های اشعار او می توان بهره مند شد  و اندیشه اسلامی را با جریان نو رسته او بسط داد، برای راه اندازی بنیاد علمی ابن حسام باید همه دستگاه های فرهنگی، به این مهم بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علمی «ابن حسام» خوسفی راه اندازی شود

بنیاد علمی «ابن حسام» خوسفی راه اندازی شود