مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-21سياسي

شهید گمنام در شهر برزول نهاوند تشییع می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند برگزار می شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند برگزار می شود.

شهروز کیانی سه شنبه 30 آبان در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این موضوع امروز وظیفه همه همرزمان و عاشقان شهداست که آنها را به عنوان اسوه های ایثار و شهامت و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا باید به عنوان اسوه های ایثار و شهامت به نسل نوجوان و جوان معرفی شوند، افزود: حضور شهدا تلنگری است برای ما که از روزمرگی ها، خواب غفلت و مسائل دنیوی و مادی که گریبانگیر ما شده است، جدا شده و بیدار شویم.

کیانی ادامه داد: هر چند وقت یکبار شهدا به دادمان می رسند و به ما تلنگری می زنند و با پیدا شدن پیکر مطهر یک شهید ما را از خواب غفلت بیدار می کند، اگر این شهدا نبودند، اگر راهبری های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) نبود، امروز ما در این امنیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید گمنام در شهر برزول نهاوند تشییع می شود

شهید گمنام در شهر برزول نهاوند تشییع می شود