مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-11اقتصادي

افزایش پرواز های فرودگاه یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انصاری فرد (مدیر فرودگاه یاسوج) به آمار عملکرد فرودگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه اول سال 1402 اشاره کرد و گفت: - مدیر فرودگاه یاسوج گفت: از تاریخ 1402/8/26 تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج در هفته 2برابر خواهد شد و روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران یاسوج تهران پرواز برقرار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، انصاری فرد (مدیر فرودگاه یاسوج) به آمار عملکرد فرودگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه اول سال 1402 اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی تعداد پرواز:  233 فروند تعداد اعزام و پذیرش مسافر 17902 نفر و ارسال و پذیرش بار و پست 150374 کیلوگرم است.

انصاری فرد افزود: لازم به توضیح است که تمامی عملیات پروازی توسط شرکت هواپیمایی ماهان صورت پذیرفته هست.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: از تاریخ 1402/8/26 تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج در هفته 2برابر خواهد شد و روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران یاسوج تهران پرواز برقرار خواهد شد.

  انصاری فرد در پایان گفت: با عنایت به اینکه سیستم فروش آن شرکت باز شده لازم است مردم و مسئولان جهت مسافرتهای خود برنامه ریزی و خرید بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرواز های فرودگاه یاسوج

افزایش پرواز های فرودگاه یاسوج