مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-01سياسي

بایدن 40 هزار دلار اموال پول شویی از چین دریافت کرده است


جیمز کامر، رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان روز چهارشنبه گفت که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در سال 2018 چکی شخصی به مبلغ 40 هزار دلار از اموال پول شویی توسط شرکت های چینی دریافت کرده است.

- جیمز کامر، رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان روز چهارشنبه گفت که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در سال 2018 چکی شخصی به مبلغ 40 هزار دلار از اموال پول شویی توسط شرکت های چینی دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامر با انتشار ویدئویی، ضمن به نمایش گذاشتن اسناد بانکی عنوان کرد که بایدن به شکل چک 40 هزار دلاری از اموال پول شویی شده از سوی چین را از حساب برادرش، جیمز بایدن و زن برادرش، سارا بایدن دریافت کرده است.

کامر عنوان کرد که این کمیته توانسته رد این پول را تا چین دنبال کند.

هانتر بایدن، فرزند جو بایدن در اوایل ژوییه 2017 همکاری خود با ریموند ژائو، شریک تجاری خود آغاز کرده که در آن خواستار دریافت 10 میلیون دلار برای سرمایه گذاری های خود شده بود.

رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتشار اطلاعاتی در رابطه با تراکنش های هانتر بایدن با شرکت های چینی عنوان کرد که وی در تاریخ 14 اوت مبلغ 150 هزار دلار را به Lion Hall Group، شرکت متعلق به جیمز و سارا بایدن واریز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن 40 هزار دلار اموال پول شویی از چین دریافت کرده است

بایدن 40 هزار دلار اموال پول شویی از چین دریافت کرده است