موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-18فرهنگي

نکاتی مهم که باید درباره چهاردهمین مدیرعامل خانه سینما بدانیم


حالا علی دهکردی چهاردهمین مدیر عامل خانه سینما است.

بازیگری کم حاشیه و همیشه فعال در امورات صنفی که مخاطبان سینما او را عمدتا با نقش آفرینی در «از کرخه تا راین» به یاد می آورند اما او اکنون به عنوان اولین بازیگر سکان مدیریت خانه خیابان سمنان را بدست گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، خانه سینما و مدیرعاملش به یکی از خبرسازترین موضوعات سینما تبدیل شده است، البته این، اتفاق جدیدی نیست، ریاست هیئت مدیره خانه سینما، انتخاب مدیرعامل جدید بعد از استعفا منوچهر شاهسواری ، همه نشان از اهمیت و البته کمی بهم ریختگی خانه سینما دارد.

برای اثبات این مهم همین جمله معروف که میان اعضا خانه سینما رد و بدل می شد کافی است که مرضیه برومند سیزدهمین نفری بود که مدیرعاملی خانه سینما به او پیشنهاد شد.

یعنی قبل از برومند 12 نفر دیگر بودند که این سمت را نپذیرفتند، چرا که قطعا مدیر عاملی خانه سینما را یکی از مشاغل سخت سینمایی می دانستند.

اما در نهایت مرضیه برومند این سمت و مسئولیتش را پذیرفت، روزهای اول مسئولیتش برای حل مشکلات خانه سینما ابراز امیدواری کرد و جملاتی چون قول می دهم تلاش کنم تا تعادلی بین احساسات و عقلانیت خود برقرار کنم تا در آرامش واقع گرایانه و بدون سیاست زدگی برنامه های خانه سینما را دنبال کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی مهم که باید درباره چهاردهمین مدیرعامل خانه سینما بدانیم

نکاتی مهم که باید درباره چهاردهمین مدیرعامل خانه سینما بدانیم