مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-14حوادث

تاکید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ایمن سازی جاده پاتاوه - دهدشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) روز سه شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان در یاسوج، - معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تصادفات منجر به فوت در استان افزایش داشت و طبق اعلام رییس پلیس راه استان یکی از عوامل افزایش این حوادث، نبود علائم راهنمایی در جاده جدید پاتاوه به دهدشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی محمد روستا (معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد) روز سه شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان در یاسوج، اظهار کرد: از زمان افتتاح محور ترانزیتی پاتاوه به دهدشت تاکنون 16 نفر در حوادث رانندگی این محور جان خود را از دست داده اند.

روستا افزود: یکی از عوامل افزایش تصادفات منجر به فوت تقاطع گندی خوری است که تاکنون اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور در کاهش تصادفات جرحی و فوتی تاثیری نداشته، این تقاطع در محور پاتاوه به دهدشت پرحادثه خیزترین تقاطع در سطح استان است و پروژه با 840 میلیارد ریال به مناقصه رفته که تا هزار میلیارد ریال قابل افزایش است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مسیر ترانزیتی نقاط حادثه خیز زیادی دارد و تعداد تصادفات جرحی و منجر به فوت در این مسیر روز به روز در حال افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ایمن سازی جاده پاتاوه - دهدشت

تاکید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ایمن سازی جاده پاتاوه - دهدشت