مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:362023-11-13اقتصادي

احیا دامداری های سنتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی


بهگزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در جلسه کارگروه تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نقش ترویج در حوزه کشاورزی را پر رنگ و مهم دانست و اظهار کرد: باید با ترویج و آموزش کشاورزان، رعایت تناوب، اختلاط کودی و کاشت محصولات جایگزین در الگوی کشت را مرسوم کنیم.

وی از کارشناسان صندوق بیمه محصولات کشاورزی خواست تا با حضور میدانی در روستاها، زمین های زراعی و باغات سطح پوشش بیمه محصولات کشاورزی در استان را افزایش دهند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: کارگزارانی که نمی توانند وظیفه خود را در زمینه تأمین و توزیع کودهای مورد نیاز کشاورزان به خوبی ایفا کنند، عزل شده و این مسئولیت به کارگزار دیگری واگذار شود.

فتحی در ادامه گفت: حضور کارشناسان کشاورزی در طرح هایی مانند جهش تولید علاوه بر کمک به کشاورزان به آنها کمک می کند تا در حوزه کاری خود نیز تجربه کسب کنند.

وی گفت: همکاری بانک کشاورزی در سال اخیر در حوزه تامین امنیت غذایی غیرقابل قبول بوده است.

ما منابع مالی خود را در این بانک متمرکز می کنیم تا بتوانیم از ظرفیت این بانک در کمک به کشاورزان و فعالان این حوزه استفاده کنیم اما این مسئله محقق نشده است که آن را از طریق معاونت اقتصادی استانداری و وزارت جهاد کشاورزی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا دامداری های سنتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

احیا دامداری های سنتی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی