مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-06اقتصادي

دستغیب: با «پیشگیری» می توان بسیاری از تخلفات را کاهش داد


در نشست تعاملی بین مدیران بانک ها و بیمه ها با رییس کل و مسئولان دیوان محاسبات کشور، مسائل و مشکلات این مجموعه های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

- دستغیب: با پیشگیری می توان بسیاری از تخلفات را کاهش داد در نشست تعاملی بین مدیران بانک ها و بیمه ها با رییس کل و مسئولان دیوان محاسبات کشور، مسائل و مشکلات این مجموعه های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل دیوان محاسبات کشور، در این نشست که به همت معاونت امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات کشور برگزار شد، سیداحمدرضا دستغیب با تاکید بر لزوم استمرار برگزاری این جلسات اظهار داشت: یکی از برنامه های اولویت دار در دیوان محاسبات موضوع پیشگیری از وقوع تخلفات است و ما آماده ایم در یک فضای تعاملی مشاوره های لازم از سوی این دستگاه نظارتی را در اختیار مدیران قرار دهیم.

رییس کل دیوان محاسبات با تاکید بر اینکه پیشگیری بسیاری از تخلفات را کاهش می دهد از مدیران بانکها و بیمه ها درخواست کرد: در اجرای سیاست ها و برنامه ها، با نگاهی تعاملی در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم، اقدام کنند.

دستغیب تصریح کرد: اعتقاد داریم که در دیوان محاسبات در کنار رویکردهای نظارتی که با شعار شفافیت و انضباط مالی دنبال می شود، هر اندازه بتوانیم ورودی پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: با «پیشگیری» می توان بسیاری از تخلفات را کاهش داد

دستغیب: با «پیشگیری» می توان بسیاری از تخلفات را کاهش داد