مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-20فرهنگي

سند موسیقی در آستانه تصویب قرار گرفت


محمد مهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) خبر داد که سند موسیقی که مدتی پیش در شورای هنر نهایی شد به زودی در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و در شورای عالی برای تصویب ارائه می شود.

- محمد مهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) خبر داد که سند موسیقی که مدتی پیش در شورای هنر نهایی شد به زودی در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و در شورای عالی برای تصویب ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هنر، جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هنر و اعضای شورای هنر صبح امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اسماعیلی همچنین گفت: ضرورت دارد که به منظور تدوین اسناد تئاتر، هنرهای تجسمی، سینما و مد و لباس کمیته های تخصصی با حضور دستگاه های مربوط، شخصیت های حقیقی حوزه های تخصصی و تشکل های هنری صنفی تشکیل شود و این اسناد تدوین شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر جایگاه شورای هنر به عنوان بهترین محفل برای طرح مسائل و ضرورت های فرهنگ و هنر و همفکری در این زمینه گفت: تحول در اقتصاد فرهنگ و هنر از برنامه های جدی دولت در این دوره است و تلاش می شود با فعال کردن اقتصاد فرهنگ و هنر و تقویت انگیزه ها برای فعالیت در این حوزه، هنرمندان را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند موسیقی در آستانه تصویب قرار گرفت

سند موسیقی در آستانه تصویب قرار گرفت