مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-18حوادث

کشف بیش از 22 هزار لیتر فرآورده نفتی غیرمجاز در شهریار


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه تولید غیرمجاز فرآورده نفتی در شهریار خبرداد و گفت: در این کارگاه 22 هزار و 200 لیتر بنزین و شبه بنزین به ارزش 15 میلیارد ریال کشف و 2 متهم دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جریان اجرای طرح پایش و کنترل انبارها و سوله های شهرستان های غرب استان تهران، اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری سوخت قاچاق توسط عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در داخل چهاردیواری در شاهدشهر شهریار را بدست آورده و بررسی موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، محل نگهداری سوخت قاچاق در شاهدشهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، با ورود به محل از داخل یک چهاردیواری، 5 مخزن به ابعاد مختلف که به وسیله لوله و پمپ به یکدیگر متصل شده و در انتها نیز دارای مخزن و دیگ تقطیر بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی تکمیلی ماموران پلیس امنیت اقتصادی، 2 عدد مخزن دارای فرآورده های نفتی که یکی از مخازن در حال تخلیه از مخزن به داخل یک دستگاه خودروی نفت کش بود، کشف شد که بلافاصله عوامل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 22 هزار لیتر فرآورده نفتی غیرمجاز در شهریار

کشف بیش از 22 هزار لیتر فرآورده نفتی غیرمجاز در شهریار