مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-21سياسي

آغاز مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان


مرحله استانی دوازدهمین دوره «مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» توسط شعبه سازمان دانشجویان استان زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان آغاز شد.

- مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط شعبه سازمان دانشجویان استان زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا فریدزاده، رییس سازمان دانشجویان ایران؛ ضمن تاکید بر برگزاری منسجم و نوآورانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان، بیان کرد: بر اساس شعار همیشگی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، این مسابقات همواره فرصتی برای یادگیری بوده است.

در این مسابقات، دانشجویان ضمن آموختن روش گفتگو، نحوه گفتگوی منطقی، عقلانی و مبتنی بر استدلال را فرامی گیرند و یاد می گیرند که چگونه در عین رعایت اخلاق و احترام متقابل، دیدگاه خود را پیش ببرند.

این مسابقات از سال 1391 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بر ضرورت توسعه و تقویت گفتگو و آزاداندیشی در دانشگاه ها تأکید فرمودند، شکل گرفته و امسال در آبان1402 دوازدهمین دوره از این مسابقات توسط شعبه زنجان آغاز شد.

فریدزاده افزود: تاکنون یازده دوره این مسابقات برگزار شده که مجموعا بیش از 13هزار دانشجو به صورت گروهی با یکدیگر مناظره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان

آغاز مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان