مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-05اجتماعي

میانگین بارش در همدان به 20 میلیمتر رسید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از بارش میانیگن 20 میلیمتری در اکثر نقاط استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان طی چند روز گذشته شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم اظهار کرد: میانگین بارش های گذشته 20 میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود افزود: از نظر تغییرات دمایی با توجه به کاهش ابرناکی ها دماهای روزانه بین 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: دماهای کمینه شبانه نیز تا پایان هفته بین 2 تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در 24 ساعت گذشته اسدآباد و قهاوند با 18 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط و صبح امروز گل تپه با 2 درجه سانتیگراد سردترین نقطه گزارش شده است اضافه کرد: نوسان دمای هوای همدان روز گذشته بین 17 و پنج درجه سانتیگراد نوسان داشته است.

باقری شکیب در پایان ضمن توصیه های هواشناسی یادآور شد: تهیه سوخت و تنظیم درجه حرارت فضای گلخانه ها و کارگاه های پرورش قارچ، عایق بندی و محافظت از کندوها در برابر کاهش دمای هوا و بارندگی و حفاظت، کنترل و بررسی تأسیسات حرارتی سالن های دامد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین بارش در همدان به 20 میلیمتر رسید

میانگین بارش در همدان به 20 میلیمتر رسید