مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-02سياسي

عملیات روکش آسفالت محورهای نهاوند در حال انجام است


نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با تامین اعتبار، عملیات روکش آسفالت در محورهای نهاوند آورزمان و نهاوند فیروزان در حال انجام است و روکشی محور نهاوند بروجرد نیز به زودی انجام می شود.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه احداث زیرگذر سه راهی شهرک در محور فیروزان،  کار آسفالت ریزی این جاده تا سه راهی در حال انجام است.

وی گفت: علاوه بر این طبق برنامه کار زیرسازی و آسفالت تا شهر فیروزان نیز ادامه دارد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور تسریع در روند عملیات روکشی آسفالت در محورها طی جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و مدیران و معاونان وزارتخانه و مدیران بانک سپه، اعتبار مورد نیاز پروژه از محل منابع ملی و ماده 56 تأمین شده است.

وی از تحقق مطالبه چندین ساله مردم این منطقه مبنی بر آغاز عملیات احداث باند جدید، تعریض و ایمن سازی پل معروف به حاج علیمراد در این محور خبر داد.

شهبازی افزود: این پل در مسیر محور نهاوند به فیروزان و کرمانشاه قرار داد که با توجه به چهاربانده شدن این محور، عملیات احداث باند جدید و تعریض پل نیز در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روکش آسفالت محورهای نهاوند در حال انجام است

عملیات روکش آسفالت محورهای نهاوند در حال انجام است