مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20سياسي

شاخص پاکی و سلامت هوای فرهنگی کشور در گرو فعالیت کتابداران است


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: معتقدم کتابداران عاملین اصلی شاخص پاکی و سلامت هوای فرهنگی مشهد و خراسان رضوی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: معتقدم کتابداران عاملین اصلی شاخص پاکی و سلامت هوای فرهنگی مشهد و خراسان رضوی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، امروز 29 آبان ماه، در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن مجتمع فرهنگی آموزشی آفتاب ولایت برگزار شد، این آیین را متعلق به کتابداران دانست و آنان را میزبانان اصلی معرفی و اظهار کرد: از تلاش های ماندگار و همت والای همکاران پرتلاشم، کتابداران در طول یک سال فعالیت ارزشمند فرهنگی کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: این آیین به واسطه بررسی عملکرد یک سال گذشته کتابداران و با هدف قدرشناسی از این تلاش ها برگزار می شود و تلاش بر این است تا برای یک سال آینده برنامه ریزی مناسب انجام شود.

به این مهم توجه داشته باشید که اهمیت و جایگاه کتابخانه زمانی نمایان می شود که کتابداران پا در عرصه گذاشته و پرچم این حوزه را برافراشته نگاه دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه 250 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در استان خراسان رضوی وجود دارد، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص پاکی و سلامت هوای فرهنگی کشور در گرو فعالیت کتابداران است

شاخص پاکی و سلامت هوای فرهنگی کشور در گرو فعالیت کتابداران است