مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-06اقتصادي

کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال/ فاز اول سال آینده به بهره برداری می رسد


شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و افزود: فاز اول پروژه تا یک سال آینده به پایان می رسد.

- کلنگ زنی "شهربازی" کرمانشاه تا پایان سال/ فاز اول سال آینده به بهره برداری می رسد ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه از کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال خبر داد و افزود: فاز اول پروژه تا یک سال آینده به پایان می رسد.

نادر نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توافق با سرمایه گذار پروژه شهربازی گفت: خوشبختانه برای این پروژه سرمایه گذار خوبی پای کار آمده که سابقه اجرای چندین پروژه شهربازی را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: در حال حاضر توافق بر سر کلیات صورت گرفته و قرار است بعد از چند هفته کار کارشناسی برای تعیین برخی موارد از جمله اینکه چقدر سهم شهرداری باشد، چه تعداد دستگاه نصب شود و یا اینکه مدت بهره برداری سرمایه گذار چقدر باشد، برای انعقاد قراداد اقدام کنیم.

شهردار کرمانشاه گفت: نهایتا بعد از دو هفته که کارهای کارشناسی پروژه تکمیل شود، اقدامات قانونی برای انعقاد قرارداد انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا سرمایه گذار قبلی پروژه مدعی شده قرارداد دارد و این درحالیست که رای گرفته ایم که ایشان در اجرای پروژه تاخیر داشته، لذا این مسئله برای پروژه مشکل ساز نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال/ فاز اول سال آینده به بهره برداری می رسد

کلنگ زنی شهربازی کرمانشاه تا پایان سال/ فاز اول سال آینده به بهره برداری می رسد