مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-28اقتصادي

سنددار شدن 100 درصدی اراضی ملی اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، خداداد مدیرکل ثبت اسناد اردبیل اظهار کرد: طرح حدنگاری از سال های گذشته در استان اردبیل نیز آغاز شده تا با حذف اسناد دفترچه ای و نسق، - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: صد درصد اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اردبیل صاحب سند تک برگی حدنگاری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، خداداد مدیرکل ثبت اسناد اردبیل اظهار کرد: طرح حدنگاری از سال های گذشته در استان اردبیل نیز آغاز شده تا با حذف اسناد دفترچه ای و نسق، زمینه صدور سند تک برگی برای صاحبان املاک فراهم آید که در بستر طرح حدنگاری و بهره گیری از روش های نوین الکترونیکی این امر در حال انجام است.

وی افزود: ما سعی کردیم در همه حوزه ها کار های مهم و ارزشمند این حوزه را در این سال ها به پیش ببریم تا شاهد صدور اسناد مالکیت برای اراضی ملی، مسکونی، کشاورزی، ادارات و دستگاه های دولتی باشیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: صدور سند تک برگی به تثبیت مالکیت کمک کرده و دعاوی و تشکیل پرونده های قضایی را در این حوزه به حداقل رسانده تا ما بتوانیم شرایط مناسبی را در آرامش و آسایش مردم در حوزه صدور اسناد تک برگی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار شدن 100 درصدی اراضی ملی اردبیل

سنددار شدن 100 درصدی اراضی ملی اردبیل