مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-16اقتصادي

تولید300هزار تن کنسانتره در شرکت مس سونگون


مدیر عامل شرکت مس سونگون از تولید300هزار تن کنسانتره در این مجتمع خبر داد و گفت: این تولید به یک میلیون و 600هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد که این تعداد در دو کارخانه 21میلیون تنی در فازهای سه و چهار تولید می شود که هر دو بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره مس کشور می باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل شرکت مس سونگون از تولید300هزار تن کنسانتره در این مجتمع خبر داد و گفت: این تولید به یک میلیون و 600هزار تن افزایش پیدا خواهد کرد که این تعداد در دو کارخانه 21میلیون تنی در فازهای سه و چهار تولید می شود که هر دو بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره مس کشور می باشند.

معبود عباس زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 200هزار تن کاتد در فاز یک و دو این مجتمع تولید می شود که فاز یک 31درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که فاز چهار کنسانتره و فاز دو کاتد به مناقصه گذاشته شده، ادامه داد: کاتد به روش هیپ لیچینگ برای اولین بار در آذربایجان تولید شده که از سال گذشته 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون 500تن کاتد تولید کرده است.

وی به برخی ادعاهای استقلال مس سونگون اشاره کرد و گفت: برای بنگاه داری واژه استقلال مفهومی ندارد، ساختار حقوقی این شرکت از لحاظ بنگاه داری و حاکمیتی شرکتی عوض شده و از حالت مجتمع به حالت شرکت تبدیل شده، بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید300هزار تن کنسانتره در شرکت مس سونگون

تولید300هزار تن کنسانتره در شرکت مس سونگون