مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-20ورزشي

اوضاع بحرانی تنها تیم لیگ برتری فوتسال مازندران


تنها نماینده لیگ برتری فوتسال مازندران اوضاع عجیب غریبی دارد و حالا در آستانه آغاز نیم فصل دوم، سرمربی این تیم استعفا داد تا اوضاع بحرانی تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مهدی نعمتی سرمربی کهنه کار تیم پوشاک حافظ ساری از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

حافظ که این فصل با خرید سهمیه نماینده فصل گذشته مازندران لیگ برتری شده بود، از ابتدای فصل اوضاع خوبی نداشت و نتوانست رضایت مردم و علاقمندان به فوتسال را جلب کند تا حالا به یکی از اصلی ترین گزینه های سقوط تبدیل شود.

جدایی چندین بازیکن و استعفای چند تن از عوامل باشگاه و حالا استعفای سرمربی بومی و با دانش این تیم، اوضاع را نگران کننده تر از قبل کرد.

در بخشی از متن استعفای نعمتی سرمربی حافظ ساری از مشکلات مالی و عدم پذیرش تعهدات گفت و افزود:با سپاس از هوادارن پرشور و متعصب ، همکاران بسیار عزیز و فنی تیم و بازیکنان پرتلاش و غیرتمند که تمام توانشان را برای موفقیت تیم گذاشتن، از هدایت تیم حافظ ساری در نیم فصل دوم کناره گیری می کنم.

نعمتی ادامه داد: عدم اجرای کامل تعهدات مالی بازیکنان و کادر فنی ، بطوریکه تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی بین 10 تا 20 درصد دریافتی داشته و تعدادی هم تاکنون هیچگونه دریافتی نداشته اند، عدم جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی که از یک ماه پیش اسامی آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع بحرانی تنها تیم لیگ برتری فوتسال مازندران

اوضاع بحرانی تنها تیم لیگ برتری فوتسال مازندران