مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-02سياسي

2500 معلم جدید در کشور جذب می شوند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: از محل ظرفیت خالی مانده آزمون استخدام دبیری و هنرآموز در سال جاری 2 هزار و 500 نفر درسطح کشور جذب آموزش وپرورش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قاسم احمدی لاشکی عصر امروز در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج با اشاره به ظرفیت خالی مانده از آزمون استخدام دبیری و هنرآموز در سال جاری اظهار کرد:  2 هزار و 500 نفر از محل این ظرفیت خالی پس از هماهنگی های نهایی درسطح کشور جذب این وزارتخانه می شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:  برنامه ریزی برای جذب اصولی معلمان در سطح کشور در حال انجام است معتقدیم  اگر قرار است اتفاق مثبتی در نحوه جذب معلم صورت گیرد باید با برگشت اصولی و دائمی به مسیر دانشگاه فرهنگیان باشد.

وی با بیان اینکه کیفیت بخشی به دانشگاه فرهنگیان و توجه به مسائل و چالش های آن باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: کمبود معلم در کشور ریشه در علل مختلفی دارد در بعضی از شهرستانها و مناطق حتی مدیران آموزش و پرورش نیز در مدارس در حال تدریس است.

وی در مورد مشکلات مطرح شده هم گفت: تدبیر در حل مسائل اهمیت زیادی دارد و خیلی از مشکلات بدون مراجعه به پایتخت و با گره گشایی ساده مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 معلم جدید در کشور جذب می شوند

2500 معلم جدید در کشور جذب می شوند