مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-18اقتصادي

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسئولیت های اجتماعی هزینه کرده است


در هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع وزارت نفت 2000 میلیارد تومان به مسئولیت های اجتماعی اختصاص داده بود اما در دولت سیزدهم طی دو سال این آمار به 21 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

- ایسنا/قم وزیر نفت گفت: در هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع وزارت نفت 2000 میلیارد تومان به مسئولیت های اجتماعی اختصاص داده بود اما در دولت سیزدهم طی دو سال این آمار به 21 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

جواد اوجی در شب چهارم نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم برپا شده است، اظهار کرد: در حال حاضر ایران با ظرفیت 330 میلیارد بشکه نفت رتبه اول ذخایر نفتی در جهان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امروز در هیچ بخشی از صنعت کشور مستشار خارجی وجود ندارد و همه مهندسین ما داخلی هستند، حتی در حوزه تجهیزات و دستگاه ها نیز حدود 80 درصد آن ها در داخل کشور تولید می شوند.

وزیر نفت تصریح کرد: قبل از انقلاب تنها یک پتروشیمی و یک پالایشگاه گاز در کشور وجود داشت، اما امروز به لطف خدا و برکت خون شهدا حدود 65 مجتمع پتروشیمی و 23 پالایشگاه گاز در کشور مشغول به فعالیت است.

اوجی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز 98 درصد شهرهای ایران و بیش از 84 درصد روستاهای ایران گازرسانی شده ، طی این دو سال حدود 5300 روستا به گاز مجهز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسئولیت های اجتماعی هزینه کرده است

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسئولیت های اجتماعی هزینه کرده است