مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-28سياسي

بسترسازی رزمایش اقتدار 1402 نزاجا از هفته های گذشته


نیروی زمینی ارتش همواره دست به ماشه آماده است تا در رکاب ولی امر مسلمین به هر تهدیدی، در هر نقطه ای و هر مقیاسی، - در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،امیر سرتیپ دوم ارجمندی گفت: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در نخستین روز رزمایش جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی پروژه زمین مسلح و دیواره آتش 5 کیلومتری را بسترسازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی، معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا در حاشیه رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با اشاره به همکاری همه جانبه تمامی رسته ها برای نمایش هرچه بهتر این رزمایش، اظهارداشت: آماده کردن زمین رزمایش برای حرکت تجهیزات زرهی و فراز و فرود بالگردها از هفته ها قبل از این رزمایش شروع شد تا در مراحل اجرایی رزمایش مشکلی به وجود نیاید.

امیر سرتیپ ارجمندی افزود: معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نزاجا در این رزمایش 2 روزه جهت اجرای عملیات پدافند ساحلی و عملیات آفندی، پروژه زمین مسلح و دیواره آتش 5 کیلومتری را بسترسازی کرد.

معاون مهندسی و پدافند غیر عامل نزاجا با بیان این که همکاری رسته های مختلف، عامل اصلی موفقیت یک عملیات یا رزمایش است، خاطر نشان کرد: گروه مهندسی رزمی در این رزمایش بنابر دستور، اقدام به ایجاد زمین مسلح و دیوارهای آتش در چندین بخش کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی رزمایش اقتدار 1402 نزاجا از هفته های گذشته

بسترسازی رزمایش اقتدار 1402 نزاجا از هفته های گذشته