مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-25ورزشي

هدف دانشگاه تبریز فراهم آوردن شرایط مناسب ورزشی برای تقویت روحیه دانشجویان است


رییس دانشگاه تبریز فراهم آوردن شرایط مناسب ورزشی برای تقویت روحیه دانشجویان را از مهم ترین اهداف این دانشگاه برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز فراهم آوردن شرایط مناسب ورزشی برای تقویت روحیه دانشجویان را از مهم ترین اهداف این دانشگاه برشمرد.

صفر نصراله زاده عصر سه شنبه، دوم آبان ماه در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه تبریز، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار و قهرمان، نخبگان علمی و ورزشی دانشگاه هستند و همه ی شما باید تلاش کنید علاوه بر این که یادگیری قدرت تصمیم گیری سریع از طریق ورزش، جوانمردی و اخلاق در ورزش را نیز تمرین کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فرآیند میزبانی دانشگاه تبریز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، گفت: اسفند ماه سال 1400 دانشگاهی که میزبان این المپیاد بود، انصراف خود را اعلام کرد و ما میزبانی را برعهده گرفتیم و فقط با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی همکاران می توانستیم در مدت زمان بسیار کوتاه، از این رویداد بزرگ میزبانی کنیم.

نصراله زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز به منزله ی یک شهر بزرگ و درواقع خانه ی همه ی ما است و ما اساتید نیز اینجا آموزش می بینیم و همه ی شما دانشجویان فرزندان ما هستید وعلی رغم همه ی محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دانشگاه تبریز فراهم آوردن شرایط مناسب ورزشی برای تقویت روحیه دانشجویان است

هدف دانشگاه تبریز فراهم آوردن شرایط مناسب ورزشی برای تقویت روحیه دانشجویان است