مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-13بين الملل

جنگ صهیونیست ها با بیمارستان های غزه/بیماران در یک قدمی شهادت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وضعیت بحرانی بیمارستان های غزه همچنان ادامه دارد و مدیر بیمارستان کمال عدوان اعلام کرده است که فعالیت این بیمارستان بر اثر بمباران ها متوقف شده، - بیمارستان های غزه در وضعیت بحرانی به سر می برند و فعالیت برخی بیمارستان ها بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وضعیت بحرانی بیمارستان های غزه همچنان ادامه دارد و مدیر بیمارستان کمال عدوان اعلام کرده است که فعالیت این بیمارستان بر اثر بمباران ها متوقف شده، در حالی که بیش از 5 هزار آواره در داخل بیمارستان پناه گرفته اند.

مدیر بیمارستان کمال عدوان افزوده است که ژنراتور های این بیمارستان از کار افتاده اند و این وضعیت منجر به توقف فعالیت بخش های درمانی آن شده است.

مسئول بیمارستان کمال عدوان افزود که هیچ کس نمی تواند از بیمارستان خارج شود و کسی نمی تواند به جنوب غزه برود، چون بیمارستان در محاصره نظامیان صهیونیستی قرار دارد.

از طرفی درگیری بین نیرو های مقاومت و نیرو های اشغالگر در مجاورت بیمارستان الشفاء ادامه دارد.

هشام مهنا ، سخنگوی کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه نیز اعلام کرد که در این شرایط امکان امدادرسانی و انجام وظایف در نوار غزه غیرممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ صهیونیست ها با بیمارستان های غزه/بیماران در یک قدمی شهادت

جنگ صهیونیست ها با بیمارستان های غزه/بیماران در یک قدمی شهادت