مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:502023-10-26سياسي

تلاش در جهت تحقق مطالبات عمومی مردم ثلاث باباجانی


در آینده نزدیک جلسه کمیته برنامه ریزی با حضور مدیران کل در فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی برگزار خواهد شد و مشکلات هر حوزه را با حضور مدیران آن حوزه پیگیری خواهیم نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، در دیدار دو ساعته جمعی از مردم ثلاث باباجانی با استاندار کرمانشاه و نمایندگان اداره آب منطقه ای کرمانشاه، 6 نفر به نمایندگی از حضار مشکلات این شهرستان را بیان کردند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مشکل آب شرب شهرها و روستاها و تبدیل اراضی دیم به آبی خواسته ها و مطالبات به حق مردم ثلاث باباجانی است که بدون شک تحقق اولی که اولویت دارد باعث آسایش عمومی و امنیت پایدار خواهد شد و تحقق دومی باعث رونق کشاورزی و دامداری و گردشگری و به تبع آن امنیت اقتصادی، اشتغال پایدار و رفع بیکاری می گردد.

وی افزود: به صورت جدی مطالبات مردم ثلاث باباجانی را در دستور کار قرار خواهم داد و در جلسات چند روز آینده هیأت دولت پیگیر اعتبارات آن ها به صورت ویژه خواهم بود و آن ها را وارد فاز عملیاتی نموده.

استاندار کرمانشاه در گفتگو با مردم ثلاث باباجانی عنوان کرد: ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه و تحقق خواسته های به حق این مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش در جهت تحقق مطالبات عمومی مردم ثلاث باباجانی

تلاش در جهت تحقق مطالبات عمومی مردم ثلاث باباجانی