مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-26اقتصادي

عملیاتی شدن 20 میلیون دلار از قرارداد هند؛ با نهایی شدن قرارداد مبلغ کامل می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: هندی ها تاکنون به 20 میلیون دلار از قرارداد عمل کردند و تجهیزات آوردند و مابقی را به نهایی کردن قرارداد مشروط کردند اما مبلغ سرمایه گذاری بنا به قرارداد اولیه خواهد بود.

- مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در پاسخ به ایسنا: عملیاتی شدن 20 میلیون دلار از قرارداد هند؛ با نهایی شدن قرارداد مبلغ کامل می شود مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: هندی ها تاکنون به 20 میلیون دلار از قرارداد عمل کردند و تجهیزات آوردند و مابقی را به نهایی کردن قرارداد مشروط کردند اما مبلغ سرمایه گذاری بنا به قرارداد اولیه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عسکری نسب امروز در نشست خبری اظهار کرد: مشخصات فنی که در بندر چابهار انجام شده و نقطه اتصال بندر مکران به دریاست، با 23 نقطه انتقال از بندر صورت گرفته است.

در حال حاضر محدودیت ها در بندر چابهار از بین رفته و در هر فصلی هر کشتی با هر اندازه ای می تواند وارد اسکله شود.

همچنین امکان تخلیه و بارگیری تمامی گروه های کالایی از موارد نفتی و پتروشیمی تا کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین در این منطقه بندر شهید کلانتری با چهار پست اسکله و امکان تخلیه و بارگیری شناورها وجود دارد، ترمینال مسافری هم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن 20 میلیون دلار از قرارداد هند؛ با نهایی شدن قرارداد مبلغ کامل می شود

عملیاتی شدن 20 میلیون دلار از قرارداد هند؛ با نهایی شدن قرارداد مبلغ کامل می شود