مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:552023-10-31پزشكي

نخستین مرکز خیرساز آمادگی زایمان در استهبان افتتاح شد


مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تاثیر برگزاری دوره های آمادگی زایمان در بهبود سبک زندگی دوران بارداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از استهبان، کوثر خادمیان با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و لزوم گسترش فضای فیزیکی برای آموزش در این حوزه افزود: نبود آگاهی مادران از فواید زایمان طبیعی و ترس و اضطراب آنان، گرایش به سزارین که به طور معمول با خطرات و عوارض متعددی همراه است را افزایش داده است.

او ادامه داد: برگزاری کلاس های آمادگی زایمان موجب افزایش اعتماد به نفس مادران باردار، کاهش ترس و اضطراب آنان و اصلاح تفکرات نادرست در خصوص زایمان طبیعی می شود.

خادمیان ادامه داد: تا پیش از این شهرستان استهبان دارای یک مرکز برگزاری کلاس های آمادگی برای زایمان در مرکز شهرستان بود که این موضوع حضور مادران باردار بخش های ایج، رونیز و دهستان خیر را با چالش هایی روبرو کرده بود.

مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت خیر بخش ایج، دومین کلاس آمادگی برای زایمان مادران باردار شهرستان استهبان در بخش ایج، با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز خیرساز آمادگی زایمان در استهبان افتتاح شد

نخستین مرکز خیرساز آمادگی زایمان در استهبان افتتاح شد