مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-01سياسي

تداوم مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در همه عرصه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: ما بر این موضوع اهتمام و اصرار داریم، - رییس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان: تداوم مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در همه عرصه ها رییس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف استان کرمان گفت: مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در عرصه ها و ساحت های گوناگون، جزو اولویت های اصلی قوه قضاییه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: ما بر این موضوع اهتمام و اصرار داریم، اما باید توجه داشت که خدای ناکرده در این عرصه، در زمین دشمن بازی نکنیم و امنیت روانی و مردم را خدشه دار نکنیم؛ گاهی مطالبی بدون استناد و از ناحیه دشمن مطرح می شود و ما به پمپاژ آن ها مبادرت می ورزیم؛ باید از این رویکرد اجتناب کرد و در عین حال اطمینان داشته باشیم که نظام بدون اغماض با فساد و مفسد مقابله می کند.

او گفت: کدام مسئول فسادش ثابت شد و نظام با آن برخورد نکرد؟! پسر و دختر مقامی که مسولیت های مختلف از رییس جمهور تا رییس مجمع تشخیص مصلحت داشت و از قضا از اهالی همین استان کرمان بود به دلیل ارتکاب جرایم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در همه عرصه ها

تداوم مبارزه بدون تبعیض و بدون تعارف با فساد و مفسد در همه عرصه ها