مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-12ورزشي

اعلام آمادگی داورزنی برای ریاست یا نایب رییسی والیبال آسیا


رییس فدراسیون والیبال ایران برای پست ریاست یا نایب رییسی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام آمادگی کرده است و در انتخابات شرکت می کند.

- رییس فدراسیون والیبال ایران برای پست ریاست یا نایب رییسی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام آمادگی کرده است و در انتخابات شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا بیست وپنجمین مجمع عمومی و سالیانه AVC به منظور انتخاب رییس، اعضای هیات رییسه و روسای و اعضای کمیته های مختلف این کنفدراسیون روزهای هفتم و هشتم شهریور سال 1403 در مقر این کنفدراسیون در شهر بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ایران که هم اکنون عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی والیبال است در این دوره شرکت در انتخابات برای احراز پست رییس یا نایب رییس کنفدراسیون والیبال آسیا و همچنین اخذ کرسی های بیشتر برای والیبال ایران در کمیته ها و بخش های مختلف AVC را در برنامه های خود دارد.

مجمع انتخاباتی قبلی کنفدراسیون والیبال آسیا به دلیل شیوع کرونا روز دوشنبه پنجم آبان سال 1399 به صورت آنلاین و با حضور نمایندگان 59 کشور از 65 عضو کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار و برای رای گیری از سیستم شرکت لومی (رای گیری الکترونیکی) استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی داورزنی برای ریاست یا نایب رییسی والیبال آسیا

اعلام آمادگی داورزنی برای ریاست یا نایب رییسی والیبال آسیا