مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-23سياسي

ثبت نام 27 داوطلب در انتخابات مجلس در هرمزگان


دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: مجموع متقاضیان ثبت نام نهایی شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان طی سه روز گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات هرمزگان امروز اظهار کرد: از 27 مهرماه ثبت نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شده است که تا 29 مهرماه، در سطح استان و در سه حوزه انتخابیه 27 نفر ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: در روز نخست 7 داوطلب، در روز دوم 6 داوطلب و در روز سوم 14 داوطلب ثبت نام نهایی را انجام دادند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان اظهار کرد: در روز سوم هشت نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه مرکز استان، سه نفر در حوزه انتخابیه شرق و سه نفر نیز در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان نام نویسی کردند.

ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلب انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه 27 مهر آغاز و تا چهارشنبه سوم آبان ماه به مدت هشت روز ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از ساعت هشت صبح تا 18 عصر تعیین شده و داوطلبان می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، به درگاه keshvar.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 27 داوطلب در انتخابات مجلس در هرمزگان

ثبت نام 27 داوطلب در انتخابات مجلس در هرمزگان